2015. május 15., péntek

Anyák Napja 2015. – Második felvonás

A bölcsiben ma délutánra volt meghirdetve az anyák napi műsor. Ezúttal nem egyéni, hanem rendes műsoros. Kicsit beavatott voltam, mert egyrészt segítettem az ajándékokhoz némi aprósággal, másrészt pedig Bogyka azért időként – főleg mikor azt hitte nem látom és nem hallom – már előadta a dalokat/verseket. (Egyébként Zsebinél is akartam már írni, csak ott elmaradt, hogy milyen édesen meg tudnak döbbeni, hogy anya is tudja ezeket a verseket/dalokat…Zsebi még meg is jegyezte, hogy én ezt nem tudhatom, mert ez nekem meglepetés lesz, de amúgy édes, mert azóta is, ha meglátja a tőle kapott virágot, akkor kéri, hogy vegyük le és újraköszönt <3)


Na de akkor a műsorról, a gyerekek bent voltak a csoportszobában a szülők pedig a teraszon kaptak helyet (nagy ajtó van a teraszra, azt nyitották ki, kvázi színpadot létrehozva). Cukik voltak, a kis ünneplőkben, meg a virágos fejdíszűkkel. Csodaszép dekorációt készítettek a nénik. Most nem lesz videó, mert ugyan próbálkoztunk, de értelme az nem volt…Mazsi gyakorlatilag rögtön kisétált az ölembe, Bogyka még egy darabig állt a csapatban, de előadni nem volt hajlandó és miután konstatálta, hogy az apukája is jelen van (mégis ;)), akkor ő is kijött hozzám, majd átsétált apukájához. Ajándékok terén nagyon kitettek magukért a gondozó nénik J



Az itt elhangzott versek/dalok is álljanak itt, emlékül: 
/Az alábbi a csatolt kép alapján került digitalizálásra, nem állítom, hogy mindent tökéletesen értettem, de azért a lényeg látszik ;)/

Szandi ezen dalára vonultak be (még Zsebi első bölcsis anyák napján hallottam első ízben, már akkor bőgtem kb. a harmadik szónál…most sem volt ez másként. A mellettem ülő – szintén fiús anyuka – remekül szórakozott a könnyei mögött a McQueenes zsepimen:P).
Köszöntő:
„Mi van ma, mi van ma?
Édesanyák napja,
pár szál virág a kezemben,
édesanyám kapja.

Azt is azért adja,
aki szorongatja;
Édesanyám, édesanyám
jó szívvel fogadja!”

„Én kicsike vagyok,
Nagyot nem mondhatok.
Szüleim kertjében
Most nyílni akarok.

Ki akarok nyílni,
Mint pünkösdi rózsa,
De ki nem nyílhatok,
Csak úgy illatozok.”

Tánc: (Zeneovi 14. szám)
„Én kis kertet kerteltem,
bazsa rózsát ültettem.
Szél, szél fújdogálja,
eső, eső veregeti,
hú!”

Nagymamának,
„Halkan, puhán
Szirom pereg
Simogatja
Öreg kezed.

Piros szegfű
Halvány rózsa
Téged köszönt
Nagyanyóka.”

Tánc: (Zene ovi – Jeles napok 2./23.)
„Orgona ága, barackfa virága.
Öltözzetek új ruhába,
Anyák napja hajnalára.
Illatosan.

Zúgja az erdő, susogja a szellő,
Üzenik az ágak, lombok:
Légy Te mindig nagyon boldog,
Édesanyám!”

Búcsú:
„Anyukám, anyukám, találd ki,
Hogy az én kincsem, ugyan ki?
Ki más is lehetne, ha nem te?

Ültess gyorsan az öledbe.”