2013. augusztus 6., kedd

Heim Pál Gyerekkórház Ortopédiai Sebészet

Telefonáltam múlt héten, - elvben - foglaltam időpontot. Megérkeztünk, bejelentkeztünk volna, mert az időpont csak elvben létezett. Nem találtak semmilyen listán :( Nah ezen jól összevesztünk KáeMmel, próbáltam telefonálgatni és utolérni a hölgyet, akivel beszéltem akkor, de nem jártam sikerrel. KáeM viszont igen (ami persze csak még olaj volt a veszekedés tüzébe:S), emlékezett, így mondta, hogy jelentkezzünk be soron kívűl, nagy nehezen megadta a nevét (keresztnév:S), hogy rá hivatkozzunk, doki nevet nem mondott. Hurrá….


Na mindegy ezúttal a bejelentkezés sikeres volt (KáeM szerint az elsőnél azért nem jártunk sikerrel, mert bunkó voltam a nénivel, mondjuk nem voltam maradéktalanul kedves, de ő sem, mikor a szuper lekezelő ANYUKA hangsúllyal rákérdezett, hogy nem-e változott a gyerek neve a múlt heti bejelentkezés óta….hát wazze, nem::S:S:S). Szóval most bejelentkeztünk…végülis - miután ő nem érte el telefonon azt a bizonyos hölgyet - Körmendi doktorhoz írt be. Felmentünk, leültünk a célajtó elé. Kijött egy hölgy, KáeM próbált beszélni vele, nem nagy sikerrel, mondá legyünk türelmesek. Pár pillanat múlva kijött egy srác, kedvesen érdeklődött, hogy ki vár ahhoz az ajtóhoz, ketten jelentkeztünk éppen, a másik anyukát és lányát beküldte, majd utána beszélt velünk, így minket is beküldött, mondta udvariasan a másikoknak, hogy egy kis türelmet kér, mert előre veszi a pici babát (itt esett le, hogy ő Körmendi doktor személyesen). Megnézte a törpe lábát, törpe - ahogy a képen is látszik - úgy nézett rá, mint ha valami isten lenne. Mondta, hogy egyenlőre nem kell vele foglalkozni, elég gyakori (1000-ből 1 babánál előfordul). Figyeljük, hogy ne legyen nagyobb, de amúgy semmi dolog vele. Ha nem múlik, akkor szívesen kimetszi, de még szívesebben nem;) (Ő fogalmazott így). Kontroll, amikor kapaszkodva feláll, tehát szerinte hamarosan. Kérte, hogy direkt hozzá kérjünk időpontot, rá is íratta a leletre a telefonszámot :)


Szóval most akkor várakozó álláspont, aztán meglátjuk mi történik. Mindenesetre örülök, hogy végülis bejutottunk, meg hogy hozzá kerültünk :) S persze azóta a szülők között is szent a béke ;) (Ezúttal egyébként a központi telefonszámon azt mondták, hogy az egy évesnél fiatalabb gyerekkel nem is kell időpont, csak simán oda lehet menni fél1-re...ha jól emlékszem, mert kissé morcos voltam, amikor ezt a telefonbeszélgetést folytattam:P)

Katának pedig itt is köszönjük, hogy a kedvünkért kipróbálta a három gyerekes létet;)