2011. augusztus 9., kedd

Kórházi csomag - hogyan is volt jó?

Ígértem, hogy beszámolok róla, hogy mi volt hasznos és mi nem, meg hogyan is volt jó-e az egész. Hát íme, akkor a korábbi lista, kiegészítve a tapasztalatokkal:

Szülőszobai csomagunk
- Személyi iratok, Házassági anyakönyvi kivonat másolata (300 napnál nem régebbi), gondozási könyv, orvosi leletek - elkérték a teljes mappát és ha jól néztem ki is szedtek pár leletet, szóval erre abszolút szükség volt.
- 1 pár papucs nekem és 1 pár papucs a kispapának - ezek nem kerültek elő, nem is hiányoztak
- 2 db kisebb méretű törölköző - ezekre sem volt szükségünk
- tusfürdő - ahogy erre sem
- bimbóvédő - ez előkerült, mert az őrzőben már cicire tettük Zsebit, aki szépen szopizott is.
- 1 csomag Tena betét (20 db) - felesleges volt, mert a műtét után kaptam kórházi verziót (lényegében egy pelenka:P), utána két napi ugyan még ezt a fajtát használtam, de totálisan felesleges volt, sima éjszakai betéttel is ellettem volna, persze gondolom ez erősen egyén függő.
- csokoládé, nápolyi, keksz - nem igazán engedtek enni, inni szabadott, meg szülőcukrot ettem, ez utóbbi hasznos lett volna ebben a csomagban is, de szerencsére volt a másik táskánkban.
- kóla - mert adott esetben gyógyszerként is üzemel, na meg a folyadékpótlásra sem rossz:P - nem fogyott, vizet ittam az jobban csúszott.
- pár darab hosszú szívószál - egyik már császáron átesett ismerősünk ajánlására - ez atom ötlet volt, és nem csak az őrzőben volt hasznos, hanem később a szobában is, szoptatás közben, amikor még nem mozogtam éppen huszárosan.

Egy kazalnyi rózsa a kispapától nekem...el vagyok kényeztetve:D

Osztályos csomagunk
- 2 db szoptatós top - hát ezeket nem tudtam használni, mert messze nem követték a mellméret növekedést:P
- 2 db sima top (könnyen lehúzható első résszel, gondolva a szoptatásra) - első nap még a kórházi hálóignben nyomultam, de iszonyatosan kényelmetlen volt, így utána már ezek voltak a nyerők és nagyon jól beváltak.
- 2 db szoptatós melltartó - ebből KáeM később még hozott pluszban, mert hát a csöpögő tej miatt azért naponta jól esett cserélni.
- 1 db haskötő - ebből lehetett volna eggyel nagyobb a méret, de azért jól jött, azután kezdhettem a használatot, hogy sikerült székelni;)
- 3 pár mosható és 3 pár eldobható melltartóbetét - még a kórházban is kaptam pár eldobhatót és igencsak jól jöttek.
- 2 db kismama pizsama nadrág - ezek voltak rajtam napközben, éjszaka alul csak bugyi, felül a melltartó és a top...bár baromi melegem volt többnyire így is.
- 1 db méretes halásznadrág - erre végülis nem lett szükség
- 1 db kapucis kardigán - hát hideg az nem volt:P
- 4-4 pár zokni - nekem nem fogyott, kispapának azért időnként kellett
- 4 db póló a kispapának - még kettő simán jól jött volna, de megoldottuk
- 4 db boxer alsó a kispapának - ez pont megfelelő volt
- 2 db rövid nadrág a kispapának - ebből is lehetett volna több
- 4 db piros (!) kisebb méretű törölköző (a kényesebb részekhez, napi cserére gondolva) - tökéletes gondolat volt:)
- 2 db normál törülköző (Decathlonból kicsire összehajtható fajta) - ezt is használtuk azért természetesen.
- Tisztasági csomag: tusfürdő, sampon+balzsam, fogkefék, fogkrém, intim mosakodógél, fésű, hajgumik, fültisztító pálcika, intim törlőkendő, nedves wc papír - a sampon+balzsam és a nedves wc papír bizonyult feleslegesnek
- 10 db eldobható bugyi - kettőt használtam el, utána sima bugyira váltottam,mert nekem az jelentősen kényelmesebb volt. 
- 4 db sima bugyi - lásd fent.
- 20 db Tena betét (ez mondjuk a szülőszobai csomagban van konkrétan) - lásd a szülőszobai csomagnál.
- 1 csomag normál éjszakai betét - a második naptól már ezt használtam és tökéletesen elégnek bizonyult. 
- 2 db bimbóvédő - Avent mini (ez is szülőszobai csomagba került) - nem hinném, hogy ment volna a szoptatás nélküle. Később még érkezett Medela változat is....végülis az Avent maradt a kényelmesebb.
- bimbóvédőkrém - Medela - mindenképpen szükséges.
- mellszívó - Avent elektromos - hát ez szép, meg jó, csak nagyon kis egyszerű ahhoz képest, amit a kórházban nyújtani tudtak. Mivel az bevált, hát gyorsan intéztünk egy olyat itthonra is. 

Ami nem volt ott és kellett:
A nagy sietségben Phil a szoptatós párna itthon maradt, de ő érkezett utólag, mindenképpen jól jött, mert így is bazi kényelmetlen volt szoptatni azon az ágyon. 
Aztán én nem gondoltam, hogy magánkórházban szükséges ilyesmi, mint pohár, meg evőeszköz, de az volt, így ez is utólag érkezett meg.
Manikűr készlet...persze ha előtte megcsináltam volna a körmeimet nem lett volna rá szükség, de ez itthon elmaradt. 
Szoptatós tea - kevés filter került a csomagba.

Zsebi tényleg mindent kapott, neki igazán csak a hazahozós ruhája kellett, az pedig adott volt.

KáeMnek köszönhetően semmiben nem volt sokáig hiány, mert mindent pillanatok alatt intézett.:D